Abstract:
Yaşıl marketinqin istehlakçıların hibrid və elektrik 
nəqliyyat vasitələrinin alışına təsiri məsələsi bir neçə səbəbə görə əhəmiyyətlidir 
. Birincisi, ətraf mühitin davamlılığı ilə bağlı artan narahatlıq istixana qazı 
emissiyalarını azaltmaq və davamlılığı təşviq etmək üçün nəzərdə tutulmuş 
hibrid və elektrik nəqliyyat vasitələri də daxil olmaqla yaşıl məhsul və
xidmətlərə marağın artmasına səbəb olmuşdur. Nəticədə, avtomobil sənayesi 
istehlakçı tələbatını ödəmək üçün bu növ nəqliyyat vasitələrini inkişaf etdirmək 
və bazara çıxarmaq üçün təzyiq altındadır. İkincisi, elektrik və hibrid 
avtomobillər kimi yaşıl texnologiyaların qəbulu iqlim dəyişikliyinin azaldılması 
və havanın çirklənməsinin azaldılması üzrə qlobal səylərə mühüm təsir göstərir.