AzTU Library Repository

İstehlakçı davranışının şəbəkə strukturunun işlənməsi

Show simple item record

dc.contributor.author Salihova, Mənsurə
dc.contributor.author İbrahimova, Zeynəb
dc.contributor.author Göyüşov, Mikayıl
dc.contributor.author Əjdərov, Əziz
dc.contributor.author Cəbrayılov, Elvin
dc.date.accessioned 2024-09-09T09:57:03Z
dc.date.available 2024-09-09T09:57:03Z
dc.date.issued 2024-07-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/418
dc.description.abstract İstehlakçı davranışının məqsəd və vəzifələrinin şəbəkə strukturu onların qərar qəbul etmə proseslərinə təsir etmək üçün müxtəlif elementlərin bir-biri ilə necə əlaqəli olduğunu başa düşməyi əhatə edir. Əsas məqsəd istehlakçıları satın alma qərarı verməyə təsir etməkdir. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.rights Attribution-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/us/ *
dc.subject Bazar mühütinin tədqiqi en_US
dc.subject Antiinhisar və istehlakçı hüquqları en_US
dc.subject İnformasiya və kommunikasiya məlumatlarının istehlakçıya ötürülməsi en_US
dc.subject İnnovasiya və texnologiyaların istehlakçılara təsiri en_US
dc.title İstehlakçı davranışının şəbəkə strukturunun işlənməsi en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account