Abstract:
Beynəlxalq biznes və marketinq sahələri arasında 
qarşılıqlı əlaqənin qiymətləndirilməsi mövzusu müasir qloballaşan biznes mühitində
çox aktualdır. Bu mövzunun əhəmiyyət kəsb etməsinin bəzi səbəbləri bunlardır:
Qlobal Bazarın Genişlənməsi: Qloballaşmanın artması ilə şirkətlər yeni müştəri 
bazalarına daxil olmaq, gəlir axınlarını şaxələndirmək və rəqabət üstünlüyü əldə etmək 
üçün beynəlxalq bazarlarda əməliyyatlarını genişləndirirlər. Beynəlxalq biznes və
marketinq sahələri arasında qarşılıqlı əlaqələrin qiymətləndirilməsi şirkətlərə qlobal 
bazarların mürəkkəbliklərini effektiv şəkildə idarə etməyə və uğur şanslarını 
maksimum dərəcədə artırmağa imkan verir.