Abstract:
İnternetin iş həyatında geniş tətbiqi biznesin bir çox 
sahələrinin ənənəvi üsullarını dəyişmiş və internet marketinqi adlı yeni bir 
fenomenin yaranmasına səbəb olmuşdur.
Bu rəqəm dünyanın ən böyük elektron ticarət bazarının yerləşdiyi ABŞ-da 
75%-ə, Avropada isə 60%-ə yaxındır.
Dövlət Statistika Komitəsinin açıqladığı məlumata əsasən demək olar ki, ABŞ 
və Avropa ölkələrindən fərqli olaraq ölkəmizdə elektron ticarət dövriyyəsi ticarət 
əməliyyatlarının ümumi həcminin cəmi 0,051 faizini təşkil edir. Bütün bunlar 
Azərbaycanda elektron marketinqin və bu sahədə mövcud problemlərin ətraflı 
öyrənilməsinin zəruriliyini bir daha təsdiqləyir.