Abstract:
Sosial medianın ortaya çıxması ilə internet tamamilə yeni bir 
mərhələyə keçid edir. Sosial media nədir? Sosial medianın ilkin məqsədi ünsiyyəti 
və insanlar arasında paylaşma ənənəsini genişləndirməkdir. Sosial media daha 
əlçatan və veb əsaslı texnologiyaladan istifadə etməklə ünsiyyəti interaktiv dialoqa 
çevirir. Yeni media vasitələri: elektron informasiya saytları, sosial şəbəkələr, 
bloqlar, mikro bloqlar, ani ünsiyyət proqramları kimi insanların bir-birilə 
ünsiyyətinə və informasiya mübadiləsinə şərait yaradan sayt və proqramlar 
sayəsində internet istifadəçiləri axtardıqları və maraqlandıqları məlumatları əldə 
etmiş olurlar. İlk başlarda sosial media vasitələri daha çox gənclər arasında populyar 
olsa da, müasir dövrdə daha çox yaş müxtəlifliyi hiss olunmaqdadır. Bu mənada, 
zaman keçdikcə sosial medianın sadəcə ünsiyyət vasitəsi kimi istifadə edilmədiyini, 
geniş biznes imkanlarına yol açdığını da müşahidə edirik. Sosial media marketinqi 
brend məhsul və ya xidmətin alınması istiqamətində istehlakçıların alış davranışında 
yeni dəyişikliklər təqdim edir. Sosial mediadan istifadə istehlakçının qərar qəbulunu 
təkmilləşdirmək, etibar və məlumatlılığı artırmaq, həmçinin, markanın mənfəəti və 
bazar satışlarının böyüməsi məqsədiylə daha çox məmnunluq üçün qəbul edilən 
təsirli bir vasitəyə çevrildi. Hazrda sosial media marketinqi reklam, satış, rəqabət 
baxımından əvəzolunmaz bir vasitədir. XXI əsrin ticarət dünyasını sosial 
medialardan kənar təsəvvür etmək mümkün deyil.